Lauritz Johan Bekker Larsen
Barn, Kvinne, Mann, Bygninger, Skole, Bowlerhatt, Barn og foreldre, Sjømannsskole
Fotografi ubb-bros-02443
Gustav Brosing
Fotografiet viser i forgrunnen restene av Repslagermester Campell Andersens eiendom Haugevn. 40? Hovedhuset som lå til venstre i bildet brente under krigen.
Trebygning, By- og småsteder, Reperbane, Lagerhus, Sjømannsskole
Fotografi ubb-bros-02546
Ukjent
Sjømannsskolen, Nordnes.
Uniform, Mann, By- og småsteder, Park, Vei, Mannsportrett, Murhus, Sjømannsskole, Sjøfart
Fotografi ubb-bs-ok-19671
Olaf Andreas Svanøe
Kortserie No. 95
Utdanning, Postkort, Sjømannsskole
Postkort ubb-bs-pkb-00381
Atelier KK
Vei, Tårn, Skole, Arkitekt, Sjømannsskole, Arkitekter, Telemast
Fotografi ubb-kk-n-288-016
Atelier KK
Vei, Tårn, Skole, Arkitekt, Sjømannsskole, Arkitekter, Skoler, Telemast
Fotografi ubb-kk-n-288-017
Atelier KK
Sjømandsskolen, Nordnes ca. 1926
Vei, Tårn, Skole, Arkitekt, Sjømannsskole, Arkitekter, Skoler, Telemast
Fotografi ubb-kk-n-288-018
Atelier KK
Senderen til Bergen kringkasting ble montert på Sjømannskolen på Nordnes i 1925 i påvente av det nye telegrafbygget..
Bygninger, Kringkasting, Sjømannsskole
Fotografi ubb-kk-n-384-020
Knud Knudsen & Co.
Bygninger, Sjømannsskole, Skoler
Fotografi ubb-kk-ncx-0349
Knud Knudsen
Skrevet på negativ: Eneberettiget 1904 Fra Box 15 (Monckhoven 9727)
Sjømannsskole, Skoler
Fotografi ubb-kk-ncx-0350
Knud Knudsen
Skrevet i negativ: Eneberettiget 1904 Fra Box 16 (Lumière 7555)
Skole, Eksteriør, Sjømannsskole
Fotografi ubb-kk-ncx-0384
K. Knudsen & Co.
Postkort, Skole, Havnebod, Festning, Seilbåt, Kull-lager, Sardinfabrikk
Fotografi ubb-kk-pk-0740
K. Knudsen & Co.
Barn, Postkort, Leketøy, Park, Bygninger, Jerngjerde, Barnepike, Regntøy, Benk, Tjenestepike
Fotografi ubb-kk-pk-0753a
Atelier K. Knudsen
Trikkelinjen til Nordnes ble startet i 1915.
Barn, By- og småsteder, Postkort, Gate, Hestekjøretøy, Skole, Trikk, Sjømannsskole
Fotografi ubb-kk-pk-0777
Dette er våre data om Bergen sjømannsskole. Her får du også et innblikk i hvordan vår samling er modellert og relasjonene er bygget opp.