Berstad's hus. Strandgaten. Jon Smørsgate

Berstadhuset Strandgaten 20 ble oppført av A/S J. Berstad i 1923 av arkitekt Egill Reimers, og utvidet i 1938 av arkitekt Arent Greve.

Arkitektur og byggeskikk, Kvinne, Mann, Trikkeskinner, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bs-ok-21614

Norvin Reklamefoto

Helmers, E. -Olsen

1970-01-21

Personbil, By- og småsteder, Snø, Varemagasin

Fotografi ubb-nor-h-0958

Strandgaten

By- og småsteder, Gate, Brostein, Forretningsgård, Folkevogn, Varemagasin

Fotografi ubb-bros-03083a

Registreringsnummer O-2233 finnes i kjøretøyregisteret

Arkitektur og byggeskikk, Bygningsarbeider, Lastebil, Stige, Stillas, Gjenreising og sanering, Stubbebryter

Fotografi ubb-bs-ok-21599

Arkitektur og byggeskikk, Kvinne, Mann, Lastebil, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bs-ok-21613

Norvin Reklamefoto

Julegaten

Jul, Trikkeskinner, Fotospøkelse, Julegate

Fotografi ubb-nor-j-0190

Arkitektur og byggeskikk, Stige, Stillas, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bs-ok-21610

Berstad's hus. Strandgaten. Jon Smørsgate

Arkitektur og byggeskikk, Bygningsarbeider, Lastebil, Stillas, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bs-ok-21611

Fotografi ubb-bs-ok-21605

Ukjent

[Strandgaten. Berstads nybygg]

Strandgaten. Berstads nybygg

By- og småsteder, Oversiktsbilde, Kaianlegg, Byggeplass, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bros-02643

Berstad's hus. Strandgaten. Jon Smørsgate

Arkitektur og byggeskikk, Bygningsarbeider, Stige, Stillas, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bs-ok-21598

Mureporten

Personbil, Gate, Buss, Lastebil, Forretningsgård, Murhus

Fotografi ubb-bros-01896

Fotografi ubb-bs-ok-21599

Bergen- Strandgaten.

Varetransport for Smith-Sivertsen

Gatelys, By- og småsteder, Postkort, Gate, Reklame, Forretningsgård, Trikkeskinner, Markise, Apotek, Trikk, Bokhandel, Jernvarehandel, Fire-hjult vogn

Fotografi ubb-kk-pk-2107

Arkitektur og byggeskikk, Bygningsarbeider, Stillas, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bs-ok-21595

Fotografi ubb-bs-ok-21596

[Berstadhuset, Strandgaten 20]

Berstadhuset, Strandgaten 20

Arkitekt, Inngangsparti, Forretningsgård, Vindu, Gjenreising og sanering, Jernvarehandel, Arkitekter, Jernvarehandlere

Fotografi ubb-kk-n-315-054

Fotografi ubb-bs-ok-21606

Fotografi ubb-bs-ok-21609

Fotografi ubb-bs-ok-21597

Berstad's hus. Strandgaten. Jon Smørsgate

Arkitektur og byggeskikk, Bil, Car, Sykkel, Trikkeskinner, Stillas, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bs-ok-21612

Arkitektur og byggeskikk, Kvinne, Mann, Trikkeskinner, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bs-ok-21601

Strandgaten

Berstadhuset

Personbil, By- og småsteder, Sykkel, Gate, Mann, Barnevogn, Brostein, Forretningsgård, Trikkeskinner

Fotografi ubb-bros-02875

[Berstadhuset fra Jon Smørs Gate]

Berstadhuset fra Jon Smørs Gate

Gatelys, By- og småsteder, Brostein, Trikkeskinner, Gjenreising og sanering, Jernvarehandel, Varemagasin

Fotografi ubb-kk-n-315-071

Berstad's hus. Strandgaten. Jon Smørsgate

Arkitektur og byggeskikk, Kvinne, Bygningsarbeider, Mann, Trikkeskinner, Stige, Stillas, Gjenreising og sanering

Fotografi ubb-bs-ok-21604

[Berstadhuset, Strandgaten 20]

Berstadhuset, Strandgaten 20

Arkitekt, Flaggstang, Inngangsparti, Vindu, Gjenreising og sanering, Jernvarehandel, Arkitekter, Jernvarehandlere

Fotografi ubb-kk-n-277-029

Fotografi ubb-bs-ok-21600

Berstad's hus. Strandgaten. Jon Smørsgate

Arkitektur og byggeskikk, Politi, Bygningsarbeider, Bil, Car, Sykkel, Uniform, Mann, Barnevogn, Stillas, Gjenreising og sanering, Politiuniform

Fotografi ubb-bs-ok-21608

Fotografi ubb-bs-ok-21602

[Berstad-huset, Strandgaten. Mennesker på gaten ca. 1925]

Berstad-huset, Strandgaten. Mennesker på gaten ca. 1925

Flag, Flagg, Portal, Arkitekt, Byggeplass, Vindu, Jernvarehandel, Arkitekter, Jernvarehandlere

Fotografi ubb-kk-n-265-028

Fotografi ubb-bs-ok-21607

[Berstadhuset sett fra Jon Smørs gate.]

Berstadhuset sett fra Jon Smørs gate.

By- og småsteder, Gjenreising og sanering, Varemagasin

Fotografi ubb-kk-n-315-141