[To gutter på en benk]

Benk, Gutt, Spesialskole

Fotografi ubb-hegg-524

[Gruppeportrett]

Granhaug offentlige skole for barn og ungdom med talefeil på Lysaker opprettet i 1919. Bjarne Heggland er gutten med slips til høyre i andre rekke.

Gruppeportrett, Spesialskole

Fotografi ubb-hegg-526

[Granhaug]

Spesialskole

Fotografi ubb-hegg-525

[Gruppeportrett]

Negativet påskrevet "Granhaug 1923" Granhaug offentlige skole for barn og ungdom med talefeil på Lysaker opprettet i 1919

Gruppeportrett, Spesialskole

Fotografi ubb-hegg-470

[Gutter på en benk]

Granhaug offentlige skole for barn og ungdom med talefeil på Lysaker opprettet i 1919. Bjarne Heggland nr. 2 fra venstre.

Hatt, Benk, Gutt, Spesialskole

Fotografi ubb-hegg-528

[Gruppeportrett]

Granhaug offentlige skole for barn og ungdom med talefeil på Lysaker opprettet i 1919. Bjarne Heggland i midten.

Mann, Tregjerde, Spesialskole

Fotografi ubb-hegg-530

[Gruppeportrett]

Granhaug offentlige skole for barn og ungdom med talefeil på Lysaker opprettet i 1919. Bjarne Heggland i midten bakerst.

Gruppeportrett, Benk, Spesialskole

Fotografi ubb-hegg-529

[To menn ved Granhaug]

Mann, Hatt, Frakk, Spesialskole

Fotografi ubb-hegg-527

[Menn på en benk]

Bjarne sitter som nummer fire fra venstre Negativet påskrevet "Skrænten 1923" Skrænten var nærliggende eiendom til Granhaug offentlige skole for barn og ungdom med talefeil på Lysaker.

Mann, Benk, Spesialskole

Fotografi ubb-hegg-456